УкрEng Субота 11:00-18:00 П’ятниця 12:00-19:00 Середа, Четвер, Неділя 10:00-17:00
Київ, вул. М. Грушевського, 6
тел. 278-13-57, 278-74-54
Національний художній музей України
  • Про музей
    • Історія виникнення
    • Представники музею
    • Колекції
    • Видання
    • Кіоск
  • Галерея
    • Вся галерея
    • Стародавнє мистецтво
    • Мистецтво ХІХ століття — початку ХХ століття
    • Мистецтво ХХ століття — початку ХXI століття
    • Запасники
  • Програми
    • Просвітницькі програми музею
  • Виставки
    • Анонси
    • Діючі виставки
    • Архів виставок
    • Про виставкову політику НХМУ
  • Події
  • Прес-центр
    • Новини
    • Виставки
    • ЗМІ про музей
    • Прес-кіт
  • Партнери
    • Партнери музею
  • Контакти
  • Леви музею
    • Леви музею
  • Блог
Перегляд виставки 0 рік2000 рік2001 рік2002 рік2003 рік2004 рік2005 рік2006 рік2007 рік2008 рік2009 рік2010 рік2011 рік2012 рік2013 рік2014 рік2015 рік2016 рік2017 рік2018 рік2019 рік2020 рік2021 рік
Всі виставки
Екскурсійне обслуговування

Екскурсії проводяться в експозиційних залах музею. Тривалість екскурсії — 1 година.

Вартість квитка
Правила поведінки

За додатковою інформацією звертайтесь за телефоном: +3 8044 278 7454 і за електронною адресою exhibition@namu.kiev.ua

Перегляд виставки

18.11.2004 – 18.11.2004

ДІТИ ТРЕШУ

Живопис, графіка, скульптура, фото, відео, об’єкти
Куратор: Вікторія Бурлака

Учасники проекту :
Одеса: Євген Іванов
Київ: Наталія Голіброда, Соломія Савчук, Ігор Паламарчук, Володимир Радлінський, Олександр Семьонов, Олександр Сулименко, Маша Шубіна.
Львів: Володимир Кузнєцов, Олег Сусленко.
Харків: Керим Акізов, Станіслав Звольський, Сергій Кочетов, Белла Логачова, Олександр Маслов, Андрій Матвієвський, Ілля Павлов, Олена Полященко, Тетяна Полященко, Микола Рідний, Віка Юрашко, Влад Юрашко.

«Свідомість молодого покоління українських художників є принципово еклектичною, без визначеного магістрального спрямування, але треш як модний тренд час від часу виявляється в творах його представників. Низова естетика, естетика сміття вже самою назвою нібито відмовляється від претензій на пафосно-банальні смисли, з яких виростає комерційна культура. Кредо цього напрямку контркультури – досхочу “нагодувати” натовп тим, що він хоче бачити і чути. Треш відкриває жертві маскультури очі на те, якими примітивними засобами її бомбують, за так званим принципом парадоксальної інтенції. Треш не знає міри – в ньому забагато і “чорнухи”, і солодко-вбивчої краси, від конвенційного доброго смаку довершений в своїй незграбності треш-смак відрізняє схильність до перебільшення і пародіювання. В його кривому дзеркалі всі фрейдистські мотивації стають явними – так методом “від протилежного” здійснюється профілактичне прочищення мізків довірливих споживачів їхньої продукції...»

Вікторія Бурлака

Повернутись до списку.

на друк

 
Про музейГалереяПрограмиВиставкиПрес-центрМапа сайтуПошукFacebookYouTubeTwitter

© Національний Художній Музей України, 1995-2014
Всі права захищені.
Розробка сайту: Cтудіо7